Televizyon endüstrisinin bir temel eğlence sektörü olması nedeni ile hem müzik-eğlence hemde haber türü programların günün belirli ve hep aynı saat dilimlerinde yayınlanması program planlama faaliyetlerin esası olarak kabul edilerek uygulanmaktadır.

Belirli eğlence ve konulara eğilimi olan izleyici kesitlerinin aynı program dilimlerini belirli gün ve saatlerde sürekli izlemesi reklam verenlerin mesajları ile aynı kişilerin birden çok kez karşılaşmaları neticesini vermesi ve böylece reklamı yapılan mal ve hizmetlerin Pazar paylarının artması doğaldır.İşte bu temel yapılaşım çerçevesinde FLASH TV program planlaması ve buna bağlı yayın planları uygulanmaktadır.

Reklam veren açısından hedef kitleye erişim maliyeti CPP (Cost Per Raiting Point) mümkün olabilen en optimum seviyede gerçekleşmektedir.

FLASH TV Medya Pazarlama Departmanı reklam maliyetlerinin en efektif şekilde oluşturulabilmesi ve reklam bütçelerinden maksimum yararların sağlanabilmesini teminen Ülkemiz, reklam veren kuruluşları ve tüm sektör ilgilileri (Reklam Ajansları, Medya Satın Alma Grupları, Doğrudan Satış Planlamacıları) ile işbirliğine hazırdır.

 

DEVAMI

FLASH İNDİRİM KARTI İLE ANINDA İNDİRİM ALIN

Dünya devi LUKOIL, AKPET'in tüm Türkiye'ye yayılmış 350 akaryakıt istasyonunda benzinde ve mazotta ANINDA YÜZDE 5 İNDİRİM... Tıklayın ve anında indirim fırsatlarını kaçırmayın...

Devamı
www.StatCounter.com/myspace/ - Free myspace Profile
Counter